Dbamy o Państwa komfort podczas zakupów, dlatego uprościliśmy cały proces. Zwrócenie i reklamacja towaru zajmują teraz tylko kilka minut. Wystarczy kilka kliknięć.

Towar, który nie spełnia oczekiwań, można zwrócić bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia.

1. Krok - Zapakowanie towaru

Towar należy dokładnie zapakować w oryginalne opakowanie lub karton i zabezpieczyć przed uszkodzeniem. Produkt musi być zwrócony w stanie nienaruszonym.

2. krok – Wybór żądania

Wybierz, czy chcesz zareklamować towar, czy go zwrócić. Wprowadź numer zamówienia i swój adres e-mail. Jeśli numer zamówienia nie pojawi się w systemie, wybierz opcję „Utwórz przypadek ręcznie” (znajduje się na dole strony).

Ten proces dotyczy zarówno zarejestrowanych, jak i niezarejestrowanych użytkowników.

3. krok – Wypełnienie formularza

Wypełnij formularz z powodem zwrotu lub reklamacji i wyślij go. Potwierdzenie otrzymasz na swój adres e-mail.

4. krok - Wybór sposobu dostawy i wysłanie towaru

Możesz wybrać jednego z naszych partnerskich przewoźników: Packeta lub DPD, gdzie system (po zatwierdzeniu przez naszego pracownika w najbliższy dzień roboczy) automatycznie wygeneruje etykietę adresową, którą wystarczy wydrukować i nakleić na paczkę. Następnie należy dostarczyć paczkę do wybranej przez siebie placówki. Koszty wysyłki ponosisz tylko w przypadku, gdy zdecydujesz się na zwrot towaru.

Jeśli preferujesz inną metodę dostawy, możesz ją zorganizować samodzielnie i postępować zgodnie z instrukcjami wysyłki, które otrzymasz e-mailem. Prosimy o wysłanie paczki w ciągu 14 dni od dostarczenia zamówienia na poniższy adres:

Sola Switzerland EU
Zwroty towaru e-shop PL
Novozámocká 1065
951 12 Ivanka pri Nitre
Słowacja

Proszę nie wysyłać towaru za pobraniem! racownicy magazynu nie mają możliwości przyjęcia i zapłacenia za paczkę. Zalecamy zachowanie potwierdzenia wysyłki aż do momentu otrzymania informacji o jej przyjęciu.
Dziękujemy za zrozumienie!

5. krok – Wybór sposobu zwrotu pieniędzy

Masz do wyboru różne opcje refundacji. To od Ciebie zależy, czy wybierzesz zwrot na PayPal, przelew na konto bankowe, czy też zwrot w formie kuponu rabatowego na kolejny zakup. W większości przypadków przelew trwa zazwyczaj od 2 do 5 dni roboczych.

6. krok - Śledzenie postępu

Po wysłaniu towaru możesz śledzić status swojej reklamacji lub zwrotu za pomocą powiadomień e-mailowych. Będziemy informować Cię o każdej zmianie w trakcie przetwarzania.

W przypadku wątpliwości chętnie udzielimy Ci pomocy pod adresem e-mail solapoint@solapoint.pl